Logowanie dla partnerów
Login:     
Hasło:   
 
  do góry
 
DrayTek - support / serwis

Poniżej przedstawiamy zasady reklamacji wad i usterek stwierdzonych w produktach DrayTek oraz wszelkie związane z nimi formalności (adres wysyłki itd).

Jeśli w rozwiązaniu problemu związanego z urządzeniem, nie pomogły kolejno kroki przedstawione w dziale Krok po kroku ... oraz wgranie najnowszej wersji oprogramowania wówczas można przejść do wykonania poniższej procedury reklamacji.

Procedura reklamacji

1.

Przed wysłaniem urządzenia i po przeczytaniu w całości tego artykułu, należy obowiązkowo

skontaktować się telefonicznie z autoryzowanym serwisem Draytek, tel.: 061 664 17 30

2.

Urządzenie wraz z zasilaczem, musi być wysłane w oryginalnym opakowaniu razem z kartą gwarancyjną

(okres gwarancji na urządzenia DrayTek to 12 - 24 miesiące) oraz dokumentem zakupu potwierdzonym podpisem oraz pieczęcią sprzedawcy.

3.

Do przesyłki należy załączyć opis usterki urządzenia, adres zwrotny, a także dane kontaktowe

(telefon, e-mail).

Koszty transportu

1.

Urządzenie klient wysyła obowiązkowo na swój koszt, inaczej reklamacja nie zostanie uwzględniona.

2.

Naprawione lub wymienione urządzenie zostaje wysłane do klienta na koszt serwisu, jeśli rzeczywiście

zaistniała zgłaszana usterka.

3.

Urządzenie zostanie wysłane zwrotnie na koszt klienta w przypadku, w którym serwis stwierdzi brak

uszkodzeń routera i zdiagnozuje router jako sprawny. W takiej sytuacji serwis dodatkowo obciąży klienta kosztami diagnozy technicznej.

Uwagi

1.

Jeśli istnieje taka możliwość, należy we własnym zakresie zgrać konfigurację urządzenia (backup),

gdyż serwis zastrzega sobie prawo do przywrócenia dla urządzenia ustawień fabrycznych.

2.

Informujemy, iż nie rozpatrujemy reklamacji związanych z fizycznym uszkodzeniem urządzenia, a także powstałych w wyniku przepięcia z instalacji zasilającej, bądź z sieci komputerowej (np. trwałe uszkodzenie portów switch-a).

Adres wysyłkowy

Jest to adres, na który klient wysyła urządzenie przeznaczone do naprawy.

Brinet sp. z o.o.
Autoryzowany Serwis DrayTek

ul. Lubowska 23
60-433 Poznań

Firma |  Oferta |  Pomoc |  Partner |  Cennik |  Kontakt